wtorek, 12 marca 2013

Dzisiejszy pomysł na fryzurę i zakupy spinkowe

Zszywka i inne tego typu strony to kopalnia pomysłów. Dzisiaj nie dość, że świetny pomysł na wypełniacz do koka, to jeszcze pomysł na zawinięcie bardzo długich włosów do koczka. Nasz pomysł (który zrealizujemy, jak tylko uda nam się z M. spotkać) jest nieco inny (ale o tym przy innej okazji. Niemniej jednak, być może ten pomysł przypadnie którejś z was do gustu :)

http://zszywka.pl/p/--2604058.html

Poza tutorialem zachęcam was do przejrzenia moich najnowszych zakupów, które w większości posłużą mi do własnoręcznie wykonanych spinek :)




pewnie większość z tych produktów znacie, bo znalazłam je w Rossmanie. Bardzo ciekawi mnie spinka w środku na dole- nie mogę się doczekać jej spróbować, bo pierwszy raz coś takiego zobaczyłam :) Po prawej na górze jest mój Topsy Tail, który niedawno wam pokazywałam na Facebook-u (kliknij tutaj) :)
Obserwujcie naszego bloga- już niedługo tutoriale, fryzury i inne z użyciem tych przedmiotów! 

K.

10 komentarzy:

  1. kiedyś też wojowałam ze skarpetką ale nadszedł ten piękny dzień i dorobiłam się wypełniacza^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wojowalam ze skarpeta i zostalam pokonana. Nie jestem w stanie rozgryzc, jak nia wywijac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci to samo co koleżance z dołu- moim zdaniem skarpeta, to hardcore- spróbuj z prawdziwym wypełniaczem- kosztuje 4-10 zł a efekt dużo łatwiejszy niż ze skarpetką :) K.

      Usuń
  3. Szkoda, że trik ze skarpetą sprawdza się tylko w przypadku dłuższych włosów. Moje mają długość do ramion i za nic w świecie nie chcą współpracować ze skarpetą.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś z takim prawdziwym wypełniaczem? mi też ze skarpetą nie wychodziło, ale wypełniacz daje radę :) / K.

      Usuń
  4. A ja ostatnio się zastanawiałam o co z tym "kółkiem" chodzi i jak on ma mi zrobić koka, dobrze że są takie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszamy do obserwowania, kółko (jak je nazwałaś) będzie przez nas jeszcze nie raz stosowane! :) /K.

      Usuń